پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228570
تغييرات فرهنگي است که مي‌تواند بر روي جريانات سياسي تأثيرگذار باشد
تاریخ انتشار : 1396/06/07 19:37:51
نمایش : 980
معاون بازرسي و تعالي فرماندهان سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) گفت: تغييرات فرهنگي است که مي‌تواند بر روي جريانات سياسي تأثيرگذار باشد پس وظيفه ماست در عرصه فرهنگي با شناخت از مؤلفه‌ها و سبک زندگي مردم، تلاش کنيم مردم را به سمت زندگي ديني انقلابي سوق دهيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد راستينه در آئين توديع و معارفه جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج فارسان افزود: همه نهضت‌هاي آزادي‌بخش و مظلوم چشم اميدشان به انقلاب اسلامي ايران است پس خواهيم گفت امروز ما پاسداران به‌عنوان پرچم‌داران نهضت علوي چه وظيفه‌اي داريم.

 وي تصريح کرد:مقام معظم رهبري مي‌فرمايند: در مرحله اول پاسداري از خود، حفظ ارزش‌هاي ديني انقلابي در درون خود وانشااله بسترسازي براي تشکيل حکومت علوي وظيفه ماست که بر اين تکليفي که خداوند متعال در اين زمان‌بر گردن ما نهاده افتخار کنيم و با پاسداري از اين لباسي که بر تن داريم از انقلاب اسلامي پاسداري کنيم.

وي اظهار داشت: شما عزيزان را به خواندن کتاب مقام معظم رهبري با عنوان دغدغه‌هاي ايشان که در جهت پيش برد مأموريت‌ها در بسيج بسيار کمک‌کننده است دعوت مي کنم. رهبري در اين کتاب مي‌فرمايند: دغدغه اصلي من در عرصه فرهنگ است نه اقتصاد، نه سياست.

وي خاطرنشان کرد: پس مي‌توان گفت اگر بسيج حتي اگر مي‌خواهد در عرصه سياست تأثيرگذار باشد و آينده سياسي کشور را رقم بزند بايد در عرصه فرهنگي فعاليت داشته باشد و کار انجام دهد تغييرات فرهنگي است که مي‌تواند بر روي جريانات سياسي تأثيرگذار باشد پس وظيفه ماست در عرصه فرهنگي با شناخت از مؤلفه‌ها و سبک زندگي مردم تلاش کنيم مردم را به سمت زندگي ديني انقلابي سوق دهيم.

در اين مراسم با اهداي لوح تقدير و هدايايي از خدمات سرهنگ دوم پاسدار فرزان اميري در دوران مسئوليتش در سپاه فارسان تقدير و در حکمي سرهنگ دوم پاسدار مسلم آذريان به‌عنوان جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج فارسان منصوب و معارفه شد.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html